1. Cerere tip;
  2. Copie buletine de identitate/cărţi de identitate membrii familiei;
  3. Copie certificat de căsătorie sau certificat de deces, hotărâre de divorţ;
  4. Copie  după certificatele de naştere ale solicitanţilor şi copie după certificatele de naştere ale  copiilor (unde este cazul);
  5. Adeverinţă de salariat care să cuprindă locul de muncă, salariul brut şi net, pe ultimile 12 luni, însoţită de o copie,  conformă cu originalul,  după cartea de muncă   sau adeverinţă de venit eliberată de Administraţia Fiscală pentru cei  care nu  realizează  venituri sau cupon pensie ( unde este cazul) ;
  6. Certificate fiscale  eliberate de Primăria Municipiului  Mangalia, Direcţia Generală Economică Serviciul Venituri PF şi Urmărire Contracte  şi de la ultimul domiciliu care să confirme că solicitanţii nu au în proprietate şi nu au avut locuinţă;
  7. Declaraţii notariale ale titularilor (soţ şi soţie) şi ale celorlalţi membri majori din familia acestora în conformitate cu art 48 din Legea 114/1996;
  8. Hotărâri judecătoreşti sau dispoziţii de încredinţare pentru copii;
  9. Certificat de handicap valabil al solicitantului ( dacă este cazul);
  10. Documentul care să ateste evacuarea solicitantului din locuinţele retrocedate;
  11. Cupon pensie (dacă solicitantul este pensionar, veteran  sau văduvă de război);
  12. Dosar cu şină.

NOTĂ:        Toate documentele sunt necesare pentru a se calcula punctajul.

          PENTRU A BENEFICIA DE O LOCUINŢĂ SOCIALĂ ÎN TEMEIUL LEGII 114/1996 ŞI H.C.L NR 86/2011 ESTE NECESAR CA DOSARUL DUMNEAVOASTRĂ SĂ CUPRINDĂ TOATE DOCUMENTELE MAI SUS MENŢIONATE

DISTRIBUIȚI
Articolul precedentLocuinţă de închiriere
Articolul următorAjutor de urgenţă

LĂSAȚI UN MESAJ