TICHET SOCIAL

ACTE NECESARE ELIBERĂRII TICHETULUI SOCIAL  Începând cu luna ianuarie, beneficiarii tichetului social pot depune documentaţia necesară în vederea eliberării talonului la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni din cadrul Primăriei (C.I.C.) Dosarul trebuie să cuprindă următoarele acte: - cerere şi declaraţie pe propria răspundere, - copie la actele de identitate ale tuturor membrilor familiei; - documente justificative de venit pentru toţi membrii familiei; - cupon...
Documentaţia necesară: cerere scrisă în care se specifică data şi ora recepţiei autorizaţia de construcţie şi proiectul care a stat la baza eliberării autorizaţiei de construcţie Copie chitanţe 0,1 si 0,7 % - chitanţe care s-au plătit la Inspectoratul de Stat în Construcţii Constanţa Fotografii ale construcţiei ce urmează a fi recepţionată
Documentaţia necesară: cerere tip pentru prelungirea autorizaţiei de construire (click pentru formatul electronic) sau cerere tip pentru prelungirea certificatului de urbanism (click pentru formatul electronic)  certificatul de urbanism în  original  sau autorizaţia de construcţie în original care trebuie prelungit(ă) taxa 30 % din valoarea iniţială a taxei de autorizare
Documentaţia necesară: cerere tip  (click pentru formatul electronic) act de proprietate documentaţie întocmită de un proiectant autorizat din care să rezulte datele solicitate
Temei legal : eliberarea adeverinţelor se face în conformitate cu prevederile Legii nr.50/1991 privind autorizarea lucrărilor de construcţii cu modificările şi completările ulterioare şi ale Legii nr.350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismul. Nota : se eliberează ADEVERINŢE în acest scop până la terminarea lucrărilor de cadastru imobiliar- edilitar şi banca de date urbane când adeverinţa îşi încetează rolul şi se înlocuieşte...