ACTELE NECESARE ÎNTOCMIRII DOSARULUI DE INDEMNIZAŢIE LUNARĂ PENTRU CREŞTEREA COPILULUI PÂNĂ LA ÎMPLINIREA VÂRSTEI DE 1 SAU 2 ANI, RESPECTIV 3 ANI ÎN CAZUL COPILULUI CU HANDICAP
- Livretul de familie actualizat la zi – copie xerox şi original
- Cărţi identitate – copii xerox şi originale (soţ, soţie)
- Certificat căsătorie – copie xerox şi original
- Certificate naştere toţi copiii – copii xerox şi originale
- Adeverinţă tip eliberată de angajator cu stagiul de cotizare cu 12 luni anterioare datei naşterii copilului
- Adeverinţă privind veniturile realizate pe anii de cotizare – 2011, 2012 (venituri salariale şi alte venituri) eliberată de Agenţia de Administrare Fiscală Mangalia
- Fişa fiscală aferentă anului 2011
- Copie de pe cererea prin care părintele solicită concediul pentru creşterea copilului, certificată pentru conformitate cu originalul de angajator
- Copie de pe decizia de suspendare a contractului de muncă cf.art.51 lit.”a” din Codul Muncii pentru părintele care intră în concediul pentru creşterea copilului, certificată pentru conformitate cu originalul de angajator
- Copie de pe decizia de suspendare sau de încetare a activităţii de la fiecare loc de muncă pentru părintele care intră în concediul pentru creşterea copilului, certificată pentru conformitate cu originalul de angajator, în cazul în care părintele a avut două sau mai multe locuri de muncă în timpul celor 12 luni anterioare datei naşterii copilului
- Contul IBAN şi CNP-ul părintelui care depune dosarul – semnat şi ştampilat de banca agreată în cazul optării virării banilor în cont personal sau de card
- Cerere şi declaraţie pe propria răspundere tip (se semnează de ambii părinţi în faţa unui reprezentant al Primăriei Mangalia)
- Dosar cu şină