Up-date 30.03.2018: Clarificare 21567 – Click AICI…
ANUNŢ NR.21017/28.03.2018 privind atribuirea contractului
Servicii de pază Parc Evergreen și obiective aflate în patrimoniu
Caiet de sarcini pază – Click AICI…
Fisa de date a achizitiei – Click AICI…
- Categoria: Servicii sociale și alte servicii specifice
- Tip contract: Prestări servicii
- Data publicării: 28.03.2018
- Cod CPV: 79713000 – 5 Servicii de pază
- Denumirea achiziției: Servicii de pază Parc Evergreen și obiective aflate în patrimoniu
- Valoarea estimată: 1.136.480 lei fără TVA
- Procedura aplicată: Anexa nr.2 la Legea nr.98/2016, privind achizițiile publice şi a procedurilor interne aprobate – procedura simplificată de atribuire proprie
- Sursa de finanţare: Bugetul local
- Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului va fi „prețul cel mai scăzut”.
- Adresa poștală:
Șos. Constanței nr.13, Localitatea: Mangalia, Cod poștal: 905500, România.
- Limba în care pot fi redactate ofertele: Română
- Condiții contract: conform proiectului de contract publicat pe site-ul Primăriei Municipiului Mangalia: www.mangalia.ro
- Condiții de participare: conform prevederilor din fișa de date publicate pe site-ul Primăriei Municipiului Mangalia: www.mangalia.ro
- Informații suplimentare: Caietul de sarcini, fișa de date, proiectul de contract vor fi atașate anunțului pe site-ul Primăriei Municipiului Mangalia: www.mangalia.ro
- 15. Depunerea ofertelor
Oferta poate fi depusă până pe data de 04.04.2018, ora 10:00.
- 16. Deschiderea ofertelor
Ofertele vor fi deschise pe data de 04.04.2018, ora 12:00.
- Preţul va fi exprimat în RON, fără T.V.A.
- Termenul de valabilitate al ofertei: Minim 90 zile
Direcția Achiziții, Investiții și Programe de Dezvoltare, 28.03.2018
Director executiv Călin Didi George