Up-date 30.03.2018: Clarificare 21567 – Click AICI…

 

ANUNŢ NR.21017/28.03.2018 privind atribuirea contractului

Servicii de pază Parc Evergreen și obiective aflate în patrimoniu

Anunț – Click AICI…

Caiet de sarcini pază – Click AICI…

Contract – Click AICI…

Fisa de date a achizitiei – Click AICI…

Formulare – Click AICI…

  1. Categoria: Servicii sociale și alte servicii specifice
  1. Tip contract: Prestări servicii
  1. Data publicării: 28.03.2018
  1. Cod CPV: 79713000 – 5 Servicii de pază
  1. Denumirea achiziției: Servicii de pază Parc Evergreen și obiective aflate în patrimoniu
  1. Valoarea estimată: 1.136.480 lei fără TVA
  1. Procedura aplicată: Anexa nr.2 la Legea nr.98/2016, privind achizițiile publice şi a procedurilor interne aprobate – procedura simplificată de atribuire proprie
  1. Sursa de finanţare: Bugetul local
  1. Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului va fi „prețul cel mai scăzut”.
  1. Adresa poștală:

Șos. Constanței nr.13, Localitatea: Mangalia, Cod poștal: 905500, România.

  1. Limba în care pot fi redactate ofertele: Română
  1. Condiții contract: conform proiectului de contract publicat pe site-ul Primăriei Municipiului Mangalia: www.mangalia.ro
  1. Condiții de participare: conform prevederilor din fișa de date publicate pe site-ul Primăriei Municipiului Mangalia: www.mangalia.ro
  1. Informații suplimentare: Caietul de sarcini, fișa de date, proiectul de contract vor fi atașate anunțului pe site-ul Primăriei Municipiului Mangalia: www.mangalia.ro
  1. 15. Depunerea ofertelor

Oferta poate fi depusă până pe data de 04.04.2018, ora 10:00.

  1. 16. Deschiderea ofertelor

Ofertele vor fi deschise pe data de 04.04.2018, ora 12:00.

  1. Preţul va fi exprimat în RON, fără T.V.A.
  1. Termenul de valabilitate al ofertei: Minim 90 zile

 

Direcția Achiziții, Investiții și Programe de Dezvoltare,                 28.03.2018

 Director executiv Călin Didi George