Având în vedere prevederile  art. 5, alin. 2 din Ordonanța nr. 28 din 27.08.2008, vă comunicăm faptul că în Registrul agricol ‘se înscriu gospodăriile populației, cu tot terenul în proprietate și cel pe care îl utilizează în arendă, în parte, în asociere sau sub alte forme, după caz, clădirile utilizate ca locuință și construcțiile-anexe și animalele pe care le dețin pe raza unei localități, indiferent de domiciliul proprietarului.

           Urmare a celor menționate mai sus, vă rugăm respectuos să vă prezentați la sediul Primăriei Municipiului Mangalia, Compartimentul Registrul Agricol și Arhivă, până cel târziu în data de 23.12.2019, cu actele necesare în vederea înscrierii în evidențele Registrului Agricol (actele casei  și terenului ).

            Perioadele la care persoanele fizice si juridice au obligația să declare datele pentru înscrierea in registrul agricol sunt următoarele: a) 5 ianuarie-1 martie, pentru datele anuale privind membrii gospodăriei, terenul aflat în proprietate și cel pe care îl utilizează, clădirile cu destinația de locuință, construcțiile-anexe și mijloacele de transport cu tracțiune animală și mecanică, mașinile, utilajele și instalațiile pentru agricultură și silvicultură, efectivele de animale existente în gospodărie/unitatea cu personalitate juridică la începutul fiecărui an, precum și modificările intervenite în cursul anului precedent în efectivele de animale pe care le dețin, ca urmare a vânzării-cumpărării, a produșilor obținuți, a morții sau sacrificării animalelor ori a altor intrări-ieșiri”.

            De asemenea, vă aducem la cunoștință  faptul că nedeclararea celor mai sus menționate, în vederea înscrierii în registrul agricol în termenul prevăzut de OG 28/27.08.2008, conform ,, art.20”, se sancționează cu amendă între : 100 și 500 de lei  în cazul persoanelor fizice, sau 300 și 1500 lei în cazul persoanelor  juridice.


Warning: A non-numeric value encountered in /home2/mangalia/public_html/wp-content/themes/Newspaper/includes/wp_booster/td_block.php on line 353