Up-date 23.03.2021: Centralizator nominal si raport final – Click AICI…

Up-date 22.03.2021: PV interviu – Click AICI…

Up-date 17.03.2021: PV proba scrisa – Click AICI…

Up-date 15.03.2021: PV selectie dosare – Click AICI…

07 model adeverinte

Atributii

Bibliografii

Declaratie pe propria raspundere cf OUG 24 2008

Formular concurs nou

            Primăria Municipiului Mangalia organizează concurs de recrutare în data de 17.03.2021, ora 10:00 – proba scrisă şi în data de 22.03.2021, ora 10:00 – interviul, la sediul Primăriei Municipiului Mangalia, Şos. Constanţei nr. 13, cu respectarea prevederilor art. II din Legea nr. 203/2020 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, pentru ocuparea următoarelor funcţii publice de execuţie vacante:

– poliţist local clasa I grad profesional debutant – Compartimentul Dispecerat şi Evidenţa Persoanelor;

– poliţist local clasa I grad profesional debutant – Compartimentul Disciplina în Construcţii şi Afişajul Stradal, Protecţia Mediului, Activitate Comercială;

– poliţist local clasa III grad profesional principal (2 posturi) – Serviciul Ordine Publică, Pază şi Proximitate.

            Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 465 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ. Durata normală a timpului de muncă este de 8 ore/ zi, 40 ore/săptămână.

            Condiţii specifice de participare la concurs pentru funcţiile de:

poliţist local, clasa I grad profesional debutant:

–  studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice, administrative, inginereşti sau economice;

–  vechimea în specialitatea studiilor – nu este cazul.

poliţist local, clasa III grad profesional principal:

– studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat;

–  vechime în specialitatea studiilor minimum 5 ani.

            Dosarele de înscriere la concurs se pot depune în perioada 15.02.2021– 08.03.2021, la sediul Primăriei Municipiului Mangalia, Şos. Constanţei nr. 13, telefon: 0241751060, int. 222, fax: 0241755606, e-mail: resurseumane@primaria.mangalia.ro,  persoană de contact: Baban Gabriel, şef serviciu – Serviciul Resurse Umane şi S.S.M. şi vor conţine în mod obligatoriu:

a) formularul de înscriere;

b) curriculum vitae, modelul comun european;

c) copia actului de identitate;

d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;

e) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;

f) adeverinţa care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;

g) cazierul judiciar;

h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.

            Copiile actelor din dosarul de concurs se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate.


Warning: A non-numeric value encountered in /home2/mangalia/public_html/wp-content/themes/Newspaper/includes/wp_booster/td_block.php on line 353