Anunt dezbatere publica – Click AICI…

Proiect de hotarare – Click AICI…

Referat de aprobare – Click AICI…

Regulament privind indrumarea, coordonarea și controlul asociatiilor – Click AICI…

    Având în vedere prevederile art.7, alin.(1) din Legea nr.52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, cu modificările și completările ulterioare, Primăria municipiului Mangalia aduce la cunoștința publică:

    În data de 17.09.2021, ora 10:00, va avea loc, la sediul Primăriei Municipiului Mangalia din Șoseaua Constanței, nr. 13, ședința publică de dezbatere a proiectului de hotărâre privind aprobarea Regulamentului privind îndrumarea, coordonarea și controlul asociațiilor de proprietari/locatari din municipiul Mangalia și atestarea administratorilor de condominii.

    Proiectul poate fi consultat la sediul Primăriei Municipiului Mangalia situat la adresa: Șoseaua Constanței nr. 13, la Compartimentul Control Asociații de Proprietari.

    Proiectul de hotărâre se poate obține, în copie, pe bază de cerere depusă la sediul Primăriei municipiului Mangalia sau poate fi consultat pe site-ul instituției www.mangalia.ro.

    În temeiul prevederilor art. 7, alin. (4) din Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, până la data de 16.09.2021 se pot trimite, în scris, propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare privind proiectul supus dezbaterii publice, la sediul Primăriei Municipiului Mangalia, prin fax: 0241755606 sau pe e-mail la adresa secretariat@primaria.mangalia.ro.

    Materialele transmise vor purta mențiunea: ”Recomandare privind proiectul de hotărâre privind aprobarea Regulamentului privind îndrumarea, coordonarea și controlul asociațiilor de proprietari/locatari din municipiul Mangalia și atestarea administratorilor de condominii”.

    Informații suplimentare se pot obține la numerele de telefon:

  • 07562021228 persoana de contact – Memet Enise.
  • 0730202626 persoana de contact – Iancu Gheorghe

    În vederea asigurării regulilor cu privire la distanțarea socială instituite în contextul pandemiei SARS-COV2, dar și pentru buna desfășurare a ședinței de dezbatere publică, rugăm pe toți cei interesați să își anunțe în scris intenția de participare, punând la dispoziție numărul de telefon și e-mail, necesare în mod obligatoriu pentru organizarea și desfășurarea ședinței de dezbatere publică prin mijloace electronice – platformă on-line de videoconferințe, prin care se va comunica link-ul de accesare.


Warning: A non-numeric value encountered in /home2/mangalia/public_html/wp-content/themes/Newspaper/includes/wp_booster/td_block.php on line 353